www.weinvent.ro  

prima platforma romaneasca multiautor, cu articole despre Inovatie in Comunicare

Dan Petre (D&D Research): “Ucraina a performat surprinzator de bine. Indraznesc sa spun ca au echipe de Comunicare care sunt la nivel de Hollywood, la nivel de agentii de publicitate din New York sau chiar Londra.”

Acum cand suntem in fata unei schimbari de standarde, in materie de leadership, la nivel mondial, acum cand avem acest razboi castigat “invers” de Ucraina, pentru ca este de partea cea buna a fortei dar si pentru ca are o comunicare mai buna, vor fi priviti altfel comunicatorii profesionisti, agentiile cu experienta autentica? Vor exista oare consecinte pentru Romania ale

Mirela Stere (MACROMEX): “Am reusit sa gasim 4 oameni, prin intermediul companiilor de specialitate, iar cu resurse proprii si cu ajutorul MVCOM am reusit sa facem o campanie foarte agresiva si sa gasim 40 de oameni.”

Oamenii sunt cel mai de pret capital al unei companii. Cand spunem asta probabil cei mai multi dintre noi se gandesc la acea parte din personalul calificat, care vine cu inovatii, care face vanzari sau certifica intr-un fel productia. Ei bine, personal calificat, sa zicem white-collar, parca nu e chiar atat de greu de recrutat. Mult mai greu sunt de

Campania aniversara WeInvent “For the love of ideas”. Castigatorii

comunicat Platforma #WEINVENT, dedicata inovatiilor, ideilor si oamenilor talentati din business si comunicare, a implinit pe 13 februarie 14 anisori. Acum e ca un adolescent care abia si-a luat cartea de identitate. Asa cum va spuneam, cand ne-am strans la masa rotunda, cu brieful “Ce facem de ziua noastra”, ne-am dat seama ca primul scancet marca #WEINVENT a fost emis

Dio Boaca (Phoenix Media): “Noi, in industria asta, suntem ca Stevie Wonder, am luat-o pe incercate, pe pipaite. Unele au mers, altele n-au mers, dar toate au fost consumatoare de timp, munca si mai ales bani”

Traversam niste vremuri speciale, chiar tulburi pe anumite paliere ale vietii noastre. Oriunde ne intoarcem, insa, ne dam seama ce atuu deosebit il reprezinta agilitatea, atat in business, cat mai ales in tehnologia informatiei. Astazi, spre exemplu, nu poti concepe o campanie publicitara fara sa incluzi in mixul de media Outdoor-ul Digital, devenit intre timp un mediu de comunicare ultra

Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte): “VALOAREA este ceea ce ne ghideaza pe noi spre a castiga, a obtine sau ne scapa cu succes de ceva neplacut.”

Partea I a Webinarului cu titlul “Valoarea = constructia creierului care da sens vietii” Joi 25.11.2021 am organizat o noua editie a WeInvent Community Meetings, cu sprijinul MGID Romania, sponsor principal. Parteneri media: IQads, rappel des titres, The Alternative School For Creative Thinking. Partener live production & streaming: Blitz LIVE. Evenimentul l-a avut ca invitat pe Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte), a fost transmis

Top 10 articole WeInvent, in 2021

articol de Marian Costache De cativa ani realizam acest top, pe care-l publicam in general in ultima zi a anului. Anul acesta avem de mentionat aici doua chestiuni speciale. Prima dintre ele este ca articolul de pe Locul 5 a fost publicat abia in 15 Decembrie si totusi a prins topul intr-o pozitie onoranta. Daca l-ati ratat, inclusiv in recapitularea

George Floricel (MMS Communications): “Se face pasul de la “aleg panoul asta, ca-mi place mie”, catre “aleg panourile astea, pentru ca in configuratia asta optimizata livreaza cele mai bune performante, in cel mai mic cost.” Asta e marele pas pe care-l face SAO”

Toata lumea stie ca Outdoor-ul livreaza. Ceea ce a fost intotdeauna delicat a fost de cuantificat cumva audienta acestui canal. Iata, insa, ca de cativa ani incoace a fost constientizata mult mai pregnant lipsa cifrelor din Outdoor, pe fondul redistribuirii bugetelor catre mediile cuantificabile, in special catre Digital. Astfel, astazi avem SAO (Studiul de Audienta Outdoor), un tool ce reglementeaza

Cele mai interesante titluri din Noiembrie, pe WeInvent.ro

Acum ca am bifat atat Black Friday, ciolanul cu fasole, cat si parada militara, se cheama ca am intrat in linie dreapta pentru Craciun. Trecem cu vederea ca stilul romanesc a razbatut din toate cele mentionate. Spre exemplu, Black Friday a fost la noi cu doua saptamani mai devreme, defilarea militara a fost facuta cu soldati neinstruiti, iar porcul si

Topul celor mai citite articole WeInvent, in 2020

articol de Marian Costache Incheiem cel mai bun an, de la lansarea acestei publicatii in 2008, in ceea ce priveste traficul, referindu-ne aici la numarul de accesari si de vizitatori unici. 2020 a fost pentru noi toti un an special, cu o incarcatura aparte, daca ar fi sa ne referim la contextul pandemic, cu consecinte majore asupra multor domenii de activitate.

Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte): “Jobul creierului, neavand un prezent efectiv, este ca trebuie sa ghiceasca permanent viitorul.”

V-ati pus vreodata problema ce se-ntampla in creierul nostru, atunci cand suntem pe strada? Intelegeti de ce uneori simtim ca traim un adevarat “takeover”, iar mintea noastra este “furata” pur si simplu de niste stimuli, care reseteaza orice gand si gest, avem si respectiv facem? Intr-un prezent, bombardat de tot felul de medii de comunicare, aceasta intelegere ar trebui sa

Senzorul de mancare stricata si gunoi

articol de Marian Costache Cum ar fi ca fiecare ladita din standul cu fructe si legume sa aiba un indicator de prospetime?! Cum vi s-ar parea sa aveti asa ceva in propriul frigider sau in bucatarie?! Este posibil ca un nou senzor sa poata preveni risipa de mancare, sustin cercetatorii de la MIT. S-a constatat ca monitorizarea unui anumit hormon din plante poate

TOP 3 ADC*RO // IANUARIE & FEBRUARIE 2020

ADC România prezintă cele mai bune execuții de Digital, TV, Outdoor și Experiential/BTL ale lunilor ianuarie și februarie din 2020. Începutul anului aduce un dublu top Top 3 ADC, cu două Lucrări ale Lunii: proiectul „KFC – Killer Discounts” pentru luna ianuarie, respectiv campania „Telekom – Ghiță Ciobanul” în luna februarie. Ianuarie Lucrarea Lunii ianuarie&Locul 1 în categoria Digital este

Desene in note de cafea cu dragoste

Alex Icodin este o bogatie de artist, chiar daca lucreaza in publicitate de foarte multi ani. Am stat cu el la o poveste, sa-mi explice cum se beau desenele la cafea si mai ales cum simt privitorii, atunci cand tocmai ei sunt inspiratia pentru desene interviu de Marian Costache / foto de Alex Busuioceanu   Stiu ca lucrezi mai tot

“2020 va fi despre intoarcerea la acea conexiune emotionala, dintre client si un brand.” – Madalina Vilau, Managing Director @ Marketing Insiders Group

Customer Experience Forum se pregateste de cea de-a 9-a editie, ce va avea loc pe 26 Februarie 2020, la Point Cultural Hub. In acest context am stat de vorba cu Madalina Vilau, Managing Director @ Marketing Insiders Group, organizatorul acestui eveniment. interviu de Marian Costache Cum s-a nascut Customer Experience Forum si ce arii acopera? Customer Experience Forum a ajuns

Experiential Marketing Is The Future Of Customer Engagement

All long-lasting companies are alike. By that, I mean that they base their core values on experiential marketing. The one thing that determines the success of a company is the fact that it delivers an exceptional experience to its customers. Think about it. When was the last time you stepped into your favorite fast food joint, knowing precisely what you’re

Campania imobiliare.ro, o demonstratie de constructie de brand

Toata lumea face pozitionari si repozitionari peste noapte, campanii care adesea par sa nu aiba legatura unele cu altele. Din acest motiv atunci cand vezi altceva te opresti cu placere asupra subiectului, ca sa afli detaliile povestii. Am stat de vorba zilele trecute cu Razvan Matasel, Managing Partner Arsenoaiei & Matasel, despre campaniile pentru imobiliare.ro, tot demersul lor pentru acest

Sabon, parfumul culorilor

In aceasta primavara Sabon a dorit sa vina mai aproape de un public ales, aducand totodata cat se poate de concret note din parfumurile sale deosebite. Cu ajutorul agentiei Pandorra Story Style, Sabon a dorit sa-si prezinte produsele din perspectiva invitatiei de exprimare individuala, prin orice forma de arta. Astfel, a apelat specialisti, anume la artisti. Alaturi de Mirela Trăistaru,

Mai ții minte când EA avea mai mult timp pentru VOI? Semnat certSIGN

În luna Martie, o lună în care de obicei doamnele se simt în mod deosebit în centrul atenției, certSIGN vine cu o propunere de cadouri speciale. Domnii sunt invitati să ofere prietenelor, iubitelor, soțiilor, kitul de semnătura electronică, iar asta în primul rând pentru a putea avea mai mult timp în cuplu. Într-o eră a digitalizării continue, în care timpul

Andreea Timofte: “The perfect mix, from our point of view, will contain an experiential/offline approach, with a digital/social media component”

As a niche advertising agency that approaches the market in an innovative, unique and avant-garde manner, Motion Vision Communication covers Romania at a national level offering services of unconventional and multi-sensorial advertising that complete the pallet of the classic media advertising agencies.  BR talked with Andreea Timofte, General Manager, about the challenges of this niche, what offered 2018 and what