După o călătorie de peste 1.000.000 de km parcurși pentru a promova mesaje publicitare prin OOH-Mobil pentru sute de clienți, de la începuturi și până în prezent, Motion Vision Communication își anunță rebrandingul, decizie ce presupune nu numai schimbarea numelui companiei în SCREENYO COMMUNICATION, ci și o abordare digitalizată pentru întreg business-ul.
Ideală pentru lansări de branduri, deschideri de magazine, promoții, campanii de angajare atât în urbanul mic, cât și în rural, publicitatea stradală mobilă se bucură de o popularitate crescută. Printre avantajele promovării prin intermediul OOH-ului Mobil se numără flexibilitatea acestui canal, prin expunerea în proximitatea punctului de interes, rapiditatea cu care se poate demara o campanie și mobilitatea canalului, atât din punct de vedere al arealului în care are loc expunerea, cât și din punct de vedere al consumatorului expus mesajului a cărui atenție este captată de panoul ce îi tranzitează câmpul vizual, scorând mult mai bine acest tip de promovare față de cea cu expunere outdoor în punct fix.
#inovatie
”Mi-a plăcut să urmez drumul inovației, astfel că am în palmares vreo 15 brevete, iar brevetul de remorcă publicitară ce a stat la baza construirii serviciului de OOH-mobil, nu este neaparat dintre cele mai complexe, dar cu toate acestea mi-a adus cele mai multe satisfacții profesionale.
De-a lungul timpului, echipajele noastre au fost ˂˂ botezate ˃˃ în moduri extrem de pitorești: remorcuțe, căruțici, trăsurici, mașini urlătoare, dar și în varianta upgradată: mobile van, OOH cruise. Ca fondator al MVcom, consider că este momentul unui rebranding, sub numele de SCREENYO, deoarece este nevoie de un nume cu rezonanță modernă, relevant pentru noua generație de manageri decidenți ai industriei.” a punctat Marian Costache, Managing Partner SCREENYO COMMUNICATION.
Articolul integral aici.