Motion Vision Communication
Stiri despre Inovatia in Comunicare
Marketingul experiential reprezinta o tehnica de marketing, bazata pe crearea de experiente ce implica brandurile si consumatorii. Campaniile experientiale pot implica sampling-uri, experiente immersive, “cascadorii”, evenimente, etc., si asta atat pentru a aduce brandurile la viata, cat mai ales pentru o interactiune directa cu publicul vizat.
Consumatorii au o atitudine tot mai cinica despre branduri, mai mult decat au avut-o vreodata. Brandurile se lupta serios sa ramana relevante, utilizand canalele traditionale. Este cazul insa de o regandire a lucrurilor. Mai jos gasiti o selectie de stiri din domeniul Marketingului Experiential, care ne-au atras atentia. Lumea se schimba si asta facem si noi. Daca v-am surprins, nu ezitati sa ne scrieti pe adresa contact@mvcom.ro si sa ne cereti o opinie sau chiar o oferta.

Publicitatea Mobilă și Captarea Atenției

SCREENYO, acoperire națională cu implementare rapidă

SCREENYO lansează noi variante de raportare GPS, a campaniilor de OOH mobil

Rebranding: Motion Vision Communication devine SCREENYO COMMUNICATION

Dansul pe sarma al producatorilor de FMCG in contextul crizei financiare

Razvan Nicolescu (antropolog digital): “Lumea este cea care a schimbat Social Media si nu invers.”

Dan Petre (D&D Research): “Ucraina a performat surprinzator de bine. Indraznesc sa spun ca au echipe de Comunicare care sunt la nivel de Hollywood, la nivel de agentii de publicitate din New York sau chiar Londra.”
