Motion Vision Communication

Stiri despre Inovatia in Comunicare

Marketingul experiential reprezinta o tehnica de marketing, bazata pe crearea de experiente ce implica brandurile si consumatorii. Campaniile experientiale pot implica sampling-uri, experiente immersive, “cascadorii”, evenimente, etc., si asta atat pentru a aduce brandurile la viata, cat mai ales pentru o interactiune directa cu publicul vizat.

Consumatorii au o atitudine tot mai cinica despre branduri, mai mult decat au avut-o vreodata. Brandurile se lupta serios sa ramana relevante, utilizand canalele traditionale. Este cazul insa de o regandire a lucrurilor. Mai jos gasiti o selectie de stiri din domeniul Marketingului Experiential, care ne-au atras atentia. Lumea se schimba si asta facem si noi. Daca v-am surprins, nu ezitati sa ne scrieti pe adresa contact@mvcom.ro si sa ne cereti o opinie sau chiar o oferta.

SCREENYO lansează noi variante de raportare GPS, a campaniilor de OOH mobil

SCREENYO COMMUNICATION, prima companie de OOH mobil din România, aflată în plin proces de rebranding, revine zilele acestea cu o dublă lansare, ce ține în continuare de digitalizarea proceselor. De această dată e vorba de formatele de raportare a campaniilor. Ne referim aici la raportul în timp real, la cel de activitate zilnică, precum și raportul post campanie. La debutul

Rebranding: Motion Vision Communication devine SCREENYO COMMUNICATION

După o călătorie de peste 1.000.000 de km parcurși pentru a promova mesaje publicitare prin OOH-Mobil pentru sute de clienți, de la începuturi și până în prezent, Motion Vision Communication își anunță rebrandingul, decizie ce presupune nu numai schimbarea numelui companiei în SCREENYO COMMUNICATION, ci și o abordare digitalizată pentru întreg business-ul. Ideală pentru lansări de branduri, deschideri de magazine,

Dansul pe sarma al producatorilor de FMCG in contextul crizei financiare

articol de Cezar Baciu Vorbeam aici, chiar in ultima zi a anului trecut, despre „shrinkflation” si spuneam atunci ca, in urma cresterii costurilor dupa doi ani de pandemie, grupurile alimentare au trecut in liniste la mici „ajustari” de pret sau volum, facute pentru a-si pastra vanzarile. Mica inselatorie era veche si credeam atunci ca nu va mai urma nimic ingrijorator din acest

Razvan Nicolescu (antropolog digital): “Lumea este cea care a schimbat Social Media si nu invers.”

Razvan Nicolescu este digital anthropologist, mai pe romaneste spus un antropolog care se ocupa cu noile tehnologii digitale. Este oarecum delicat cu traducerea, pentru ca la noi nu exista inca asemenea specialisti, cu toate ca mediile digitale si mai exact Social Media musca o portie zdravana, din timpul nostru si al copiilor nostri.  Razvan a absolvit Facultatea de Electronica si Telecomunicatii

Dan Petre (D&D Research): “Ucraina a performat surprinzator de bine. Indraznesc sa spun ca au echipe de Comunicare care sunt la nivel de Hollywood, la nivel de agentii de publicitate din New York sau chiar Londra.”

Acum cand suntem in fata unei schimbari de standarde, in materie de leadership, la nivel mondial, acum cand avem acest razboi castigat “invers” de Ucraina, pentru ca este de partea cea buna a fortei dar si pentru ca are o comunicare mai buna, vor fi priviti altfel comunicatorii profesionisti, agentiile cu experienta autentica? Vor exista oare consecinte pentru Romania ale

Diana Maria Voicu (MMM Consulting): “Brandul este acel coltisor din inima ta, care ramane odata pentru totdeauna dedicat acelei marci. Din punctul asta de vedere, Zelenski este un brand.”

Diana Maria Voicu, Senior Learning Architect @ MMM Consulting & Presedinte @ Initiativa Romania este cea care a produs cea mai vie, intensa si tulburatoare declaratie, in campania aniversara WeInvent “For the love of ideas”. Prin urmare, a fost placerea noastra sa-i luam un interviu, invitand-o sa ne vorbeasca despre una dintre temele cele mai fierbinti ale momentului, anume Leadership-ul. In contextul razboiului

Mirela Stere (MACROMEX): “Am reusit sa gasim 4 oameni, prin intermediul companiilor de specialitate, iar cu resurse proprii si cu ajutorul MVCOM am reusit sa facem o campanie foarte agresiva si sa gasim 40 de oameni.”

Oamenii sunt cel mai de pret capital al unei companii. Cand spunem asta probabil cei mai multi dintre noi se gandesc la acea parte din personalul calificat, care vine cu inovatii, care face vanzari sau certifica intr-un fel productia. Ei bine, personal calificat, sa zicem white-collar, parca nu e chiar atat de greu de recrutat. Mult mai greu sunt de

Campania aniversara WeInvent “For the love of ideas”. Castigatorii

comunicat Platforma #WEINVENT, dedicata inovatiilor, ideilor si oamenilor talentati din business si comunicare, a implinit pe 13 februarie 14 anisori. Acum e ca un adolescent care abia si-a luat cartea de identitate. Asa cum va spuneam, cand ne-am strans la masa rotunda, cu brieful “Ce facem de ziua noastra”, ne-am dat seama ca primul scancet marca #WEINVENT a fost emis