Motion Vision Communication
Campanii
S-a relevat faptul ca atunci cand ne referim la o campanie OOH consumatorii ar fi incurajaţi să folosească sau să cumpere produsul dacă mesajul ar fi însoţit de lumini (în proporţie de 80%), muzică sau mesaje audio (79%), o experienţă tactilă (79%) sau de una olfactivă (74%).
În acelaşi timp, unele experienţe MULTIsenzoriale par să aibă mai mult efect asupra bărbaţilor decât asupra femeilor: luminile influenţează într-o proporţie mai mare bărbaţii (84%) decât femeile (78%) să folosească sau să cumpere produsul; similar se întâmplă şi în cazul adăugării unei experienţe tactile (84% – 76%). – extras din Studiul Experientelor MULTIsenzoriale, by Starcom MediaVest & MVcom, Ianuarie 2015
Brand Experience
Pentru ca brandingul sa supravietuiasca intr-o lume supraaglomerata de prea multa comunicare, ce se adreseaza in primul rand vazului si
OOH mobil
V-ati pus vreodata problema de ce anume un vizual in miscare atrage atentia mult mai puternic decat unul static? Ei
Trial
Cat de des acceptati sa-ncercati un produs sau serviciu dar fara sa-l mai utilizati vreodata dupa aceea? In cate situatii
Brand Awareness
Companiile isi doresc ca brandurile lor sa se bucure de un grad de (re)cunoastere cat mai ridicat, in randul consumatorilor
Productii Speciale
Suntem inclinati sa credem ca putem atinge lucrurile din universul personal doar cu degetele sau palmele. Nu suntem pe deplin
Evenimente
Asa cum spunea regretata Maya Angelou (1928 - 2014, poeta, activista pentru drepturile civile si autoare americana), "oamenii uita adesea
In-Store / Out-Of-Store
Fie ca discutam de comunicarea la raft, in galerii comerciale sau in alte locuri cu trafic ridicat din proximitatea raftului,
Cross Media
Traim intr-o lume care nu mai poate fi conceputa fara Internet si binenteles fara telefon mobil. In acest context memorabilitatea