SCREENYO COMMUNICATION, prima companie de OOH mobil din România, aflată în plin proces de rebranding, revine zilele acestea cu o dublă lansare, ce ține în continuare de digitalizarea proceselor. De această dată e vorba de formatele de raportare a campaniilor. Ne referim aici la raportul în timp real, la cel de activitate zilnică, precum și raportul post campanie.
La debutul fiecărei campanii clienții primesc un hyperlink, către platforma de monitorizare GPS, valabil pe toată perioada campaniei, prin accesarea căruia se pot vedea localizarea exactă (coordonate GPS + adresa geografică), în timp real, precum și viteza echipajului.
Același link permite vizualizarea raportului de traseu zilnic al echipajului de OOH mobil, cu reprezentarea frecvenței cu care a fost parcursă fiecare stradă în parte.
#googleearth
La finalul campaniei clienții primesc un raport încorporat în Google Earth, ce conține atât puncte (coordonate) cât și momentele în care au fost atinse acestea. Binențeles că și în acest raport este evidențiată frecvența de parcurgere a fiecărei rute în parte. Partea interesantă este că acest raport în Google Earth poate fi vizionat și în modul „street view”, ce oferă o percepție cât mai apropiată de realitatea din teren.
“Este un moment bun pentru această serie de upgrade-uri, mai cu seama pentru că ne aflăm într-un amplu proces de rebranding, despre care ne dorim să nu fie doar o schimbare de nume. Aceste tipuri de rapoarte oferă clienților control deplin asupra OOH-ului mobil, ca variantă de promovare. Nu în ultimul rând, raportul post campanie, încorporat în Google Earth, oferă în plus și o mostră clară despre cum a arătat audiența din teren.” A declarat Marian Costache, fondatorul SCREENYO COMMUNICATION.
Articolul integral aici.