comunicat
Platforma #WEINVENT, dedicata inovatiilor, ideilor si oamenilor talentati din business si comunicare, a implinit pe 13 februarie 14 anisori. Acum e ca un adolescent care abia si-a luat cartea de identitate.
Asa cum va spuneam, cand ne-am strans la masa rotunda, cu brieful “Ce facem de ziua noastra”, ne-am dat seama ca primul scancet marca #WEINVENT a fost emis in eter fix cu o zi inainte de Valentine’s Day. Am realizat ca voit sau nu, am furat startul iubirii, cu pasiunea noastra pentru idei si oameni remarcabili.
Asadar, ca sa ne sarbatorim si sa ramanem consecventi valorilor noastre, v-am invitat pe toti – ganditori, practicieni, creatori, generatori de schimbare in bine – sa va declarati public iubirea pentru idei, oameni, inventii, campanii sau branduri pe care le pretuiti, care v-au schimbat sau marcat viata, care v-au inspirat, motivat sau pur si simplu v-au dat necesarul sut in fund pentru a face pasul inainte.
Asteptarea a luat sfarsit, a venit momentul sa va anuntam declaratiile castigatoare, din campania aniversara WeInvent “For the love of ideas”. Deliberarea asupra celor trei categorii am facut-o cu ajutorul urmatorilor jurati, care si-au dat din timpul lor pentru a evalua cea mai Vie, Intensa si Tulburatoare declaratie, declaratia cu cea mai mare Popularitate si cu cel mai mult Lipici la Public, precum si declaratia cea mai Amuzanta. Acestia sunt: Mihai Brenda, Bogdan Clipici, Alexandra Cojocaru, Ioana Boghenco, Dora Cerin si Razvan Ghilencea, si au avut de evaluat 17 aplicatii. (…)
Articolul integral aici.