www.weinvent.ro  

prima platforma romaneasca multiautor, cu articole despre Inovatie in Comunicare

Experiential Marketing Is The Future Of Customer Engagement

All long-lasting companies are alike. By that, I mean that they base their core values on experiential marketing. The one thing that determines the success of a company is the fact that it delivers an exceptional experience to its customers. Think about it. When was the last time you stepped into your favorite fast food joint, knowing precisely what you’re

Campania imobiliare.ro, o demonstratie de constructie de brand

Toata lumea face pozitionari si repozitionari peste noapte, campanii care adesea par sa nu aiba legatura unele cu altele. Din acest motiv atunci cand vezi altceva te opresti cu placere asupra subiectului, ca sa afli detaliile povestii. Am stat de vorba zilele trecute cu Razvan Matasel, Managing Partner Arsenoaiei & Matasel, despre campaniile pentru imobiliare.ro, tot demersul lor pentru acest

Sabon, parfumul culorilor

In aceasta primavara Sabon a dorit sa vina mai aproape de un public ales, aducand totodata cat se poate de concret note din parfumurile sale deosebite. Cu ajutorul agentiei Pandorra Story Style, Sabon a dorit sa-si prezinte produsele din perspectiva invitatiei de exprimare individuala, prin orice forma de arta. Astfel, a apelat specialisti, anume la artisti. Alaturi de Mirela Trăistaru,

Mai ții minte când EA avea mai mult timp pentru VOI? Semnat certSIGN

În luna Martie, o lună în care de obicei doamnele se simt în mod deosebit în centrul atenției, certSIGN vine cu o propunere de cadouri speciale. Domnii sunt invitati să ofere prietenelor, iubitelor, soțiilor, kitul de semnătura electronică, iar asta în primul rând pentru a putea avea mai mult timp în cuplu. Într-o eră a digitalizării continue, în care timpul

Andreea Timofte: “The perfect mix, from our point of view, will contain an experiential/offline approach, with a digital/social media component”

As a niche advertising agency that approaches the market in an innovative, unique and avant-garde manner, Motion Vision Communication covers Romania at a national level offering services of unconventional and multi-sensorial advertising that complete the pallet of the classic media advertising agencies.  BR talked with Andreea Timofte, General Manager, about the challenges of this niche, what offered 2018 and what

Iulian, Emag si povestea virala cu masina de spalat,

Comertul online pur si simplu a explodat, ca business, in ultimii ani in Romania. La fel ca pe munte, insa, daca nu esti antrenat si daca urci prea repede, ti se taie aerul. Asa si pentru business-urile online, urcarea asta prea rapida, in conditiile in care oameni, pentru tot ceea ce inseamna infrastructura de vanzare/livrare efectiva, nu prea sunt sau

Best Digital MIXX, Best Interactive Experience si Most Experimental and Innovative Campaign pentru Kinecto Isobar la IAB MIXX Awards 2018

comunicat Agentia de digital Kinecto Isobar a reusit sa cucereasca trei dintre cele mai importante premii ale serii, in cadrul galei IAB MIXX Awards 2018. Astfel, agentia s-a impus cu campania uncut.ro, realizata pentru Greenpeace Romania, cucerind titlurile de “Most Experimental and Innovative Campaign” si “Best Digital MIXX”. In cadrul IAB MIXX Awards 2018 s-au inscris 28 de agentii (atat

Conferinta IAA – Creativity 4 Better. Creativitatea care ne uneste.

articol de Marian Costache La inceputul acestei luni a avut loc la Bucuresti Conferinta Globala IAA, Creativity 4 Better, cel de-al doilea eveniment de aceasta amploare, dupa succesul de anul trecut. Conferinta a adunat delegati si speakeri din 23 de tari, cu realizari remarcabile in foarte multe domenii, care au legatura cu Creativitatea. Maria Predoiu – Presedinte IAA Romania Speech-ul

UNCUT. Intre adevăr si provocare.

Anul trecut, prin toamna, am primit un telefon cu o provocare. Paduri, Greenpeace, sensibilizare, Bucuresti, outdoor, uncut.ro si alte cateva detalii care puse cap la cap sunau foarte fain. Bine, provocarea noastra era sa aducem mirosul padurii, in centrul Bucurestiului, in statiile de autobuz.  De restul se ocupase deja Kinecto Isobar. Adevarul este ca intr-o perioada atat de abundenta de

Andreea Timofte si al doilea an al campaniei “N-avem Sange!”

Cand vrei sa generezi si sa mentii un comportament, vorbim de un proces de durata. Luam lucrurile pas cu pas, an cu an Sunt oameni care nu au habar ca in orasul lor exista centre in care pot dona sange. Nu e de mirare ca mai putin de 2% dintre romani doneaza sange, cand media europeana se situeaza la 4%. Dar

Nielsen, Aurul si Taranii

Nu zambiti, ca nici taranii nu mai sunt ce-au fost. Se pare ca niste branduri au inceput sa vada aurul la tara sau mai exact la tarani, adica exact acolo unde nu erau dispuse sa se uite pana acum. Saptamana trecuta mi-a atras atentia un material publicat de magazinul Progresiv (sursa aici), cu rezultatele studiului Rural Romania desfasurat de Nielsen.

24.000 de mesaje pe zi,

Zilele trecute ne-a atras atentia un articol din The Sunday Times, despre o artista in ale mirosurilor, care vrea sa ne trezim cu totii si sa mirosim lumea. Sissel Tolaas, o mai veche cunostinta de-a noastra, este nascuta in Norvegia, vorbeste opt limbi straine si are patru diplome universitare. A fost prezentata pana acum in multiple feluri, de la antropolog

Meniul zilei: VR cu apa chioara si putin curent. Serviti va rog!

Realitatea Virtuala este o desfatare pentru simturi. De curand, Benjy Li, un cercetator de la Human Interaction Lab de la Stanford, sustine ca feedback-ul haptic (ce tine de diferentele de temperatura) va fi introdus curand ca aplicatie suplimentara in ceea ce ne-am obisnuit sa numim realitate virtuala dar ca urmatoarea evolutie radicala in VR va veni pe partea de miros.

O noua campanie parfumata de la Coccolino

Coccolino a decis sa se joace din nou cu notele parfumate, in aceasta vara. Fiind vorba despre un produs care se diferentiaza in categoria balsam de rufe ca fiind un brand jucaus, a reusit mereu sa faca activari atractive pentru consumatori. Totusi, nu este prima ocazie in care brandul se joaca cu notele parfumate in campanii. Esente de parfum, in

Initiative a adus brutaria Lidl la metrou

Persoanele care au tranzitat statia de metrou Mihai Bravu, in perioada 4 aprilie – 4 mai, au avut parte de o surpriza: un miros intens de paine proaspat scoasa din cuptor i-a intampinat pe calatori la trecerea prin portile de acces ale metroului. „Brutarul” din spatele acestui concept este agentia de media Initiative, care a pregatit o poarta inmiresmata pentru

Marian Costache: Viata-i ca o carte, iar experientele memorabile lasa in mintea noastra acele semne de carte pe care nu le poate muta sau sterge nimeni

Prea mult si prea de demult Creatia Publicitara a fost reprezentata numai in spectrul audio-video, iar daca publicitatea este pentru oameni, atunci sa stiti de la mine ca mainile, gurile si nasurile lor abia asteapta sa intre in povestea asta. Ritualurile si emotiile nu-s nici ele de ignorat. Despre asta, creativii din industrie s-au mai prins; dar cum ar fi sa

Caravana Savex aduce parfum pe strazi si un bubbleSHOW gigantic

V-ati pus vreodata problema pentru ce anume sunt alesi detergentii din categoria mainstream? Daca nu, va spunem noi, mai exact va spune el, Savex: pentru parfum si putere de spalare. “Pentru ca din focus grupuri a rezultat importanta acestor doua atribute, la finalul acestei primaveri am plecat intr-o caravana nationala ca sa le comunicam de aproape consumatorilor nostri”, a declarat

Branding holist si comunicare multisenzoriala la 20 de ani de MVcom

MVcom au implinit in luna decembrie a anului trecut 20 de ani de existenta multisenzorialo-neconventionala, ani in care si-au propus sa ofere brandurilor modalitati alternative de a comunica cu publicul. Pai cum, nu-i asa ca audio si vizualul sunt mult prea mainstream? Vorbesc in evidente acum. Nici nu sunt mainstream, aproape ca-i un singur fir curgator, un stream si atat. De ce sa nu se bucure