Cand vrei sa generezi si sa mentii un comportament, vorbim de un proces de durata. Luam lucrurile pas cu pas, an cu an
Sunt oameni care nu au habar ca in orasul lor exista centre in care pot dona sange. Nu e de mirare ca mai putin de 2% dintre romani doneaza sange, cand media europeana se situeaza la 4%. Dar cine sa se ocupe de comunicarea nevoii, de educarea publicului si de activarea posibililor donatori? In 2016, MVcom a parcurs niste teren in sensul asta prin campania “N-avem Sange!”.
“Viata se intampla in fiecare zi, la noi in oras, la noi pe strada, la noi acasa. Mesajul si strigatul nu mai par atat de straine si departe de noi, atunci cand il primim in fata casei, in drum spre munca sau spre parc”, subliniaza Andreea Timofte (General Manager, MVcom), la un an dupa ce Nadia Lazar (expertul in comunicare al Crucea Rosie, primul partener al campaniei) anunta ca demersurile de informare si actiune ale campaniei sunt gandite pe termen lung, cum este de altfel si nevoia: constanta.
Unul dintre obiectivele campaniei ramane cel de a duce procentul donatorilor romani in apropierea mediei europene; abordarea campaniei este nationala, insa adresarea issue-ului se face mizand pe comunicarea de proximitate, prin campanii de OOH, radio & TV local si interactiunea directa cu echipele de voluntari ale proiectului. Totodata, nefiind de ajuns ca oamenii sa doneze o singura data, mecanica proiectului cuprinde si o etapa de reactualizare. (…)
Continuarea articolului aici