Toata lumea face pozitionari si repozitionari peste noapte, campanii care adesea par sa nu aiba legatura unele cu altele. Din acest motiv atunci cand vezi altceva te opresti cu placere asupra subiectului, ca sa afli detaliile povestii.
Am stat de vorba zilele trecute cu Razvan Matasel, Managing Partner Arsenoaiei & Matasel, despre campaniile pentru imobiliare.ro, tot demersul lor pentru acest cont fiind unul de constructie de brand, cu foarte multe lucruri atipice, rare pentru piata de marketing si comunicare din Romania.
Interviu de Marian Costache
Sunteti la finalul unei noi campanii imobiliare.ro. Ce anume a adus nou pentru client si pentru voi?
Tocmai s-a incheiat o campanie pentru imobiliare.ro, o campanie de tip gherila, prin care noi am incercat sa luam mesajele mari pe care le-am construit in ultimiii ani si sa dam relevanta locala acestor mesaje, mergand in orasele importante cu vizualuri inspirate din realitatile de-acolo.
A fost o campanie foarte interesanta pentru ca atunci cand am plecat cu constructia ideii mari, si anume sa educam practic piata de imobiliare, cu aceasta misiune, cu aceasta mantra, stiam ca procesul de educatie va produce “dureri”, va naste polemica si dezbatere, dar nu ne asteptam sa deranjeze atat de tare. Campania asta de gherila a fost interesanta din mai multe puncte de vedere dar cu siguranta a fost eficienta si pentru ca a creat energie locala, energie care s-a vazut deoarece au fost si unele bariere in calea implementarii, de la autoritati locale, de la diferiti actori de pe piata imobiliara, etc..
Practic am mers in fiecare oras cu probleme specifice pietii imobiliare de-acolo. Am incercat sa le comunicam in mod transparent si sa punem oarecum in garda potentialul cumparator de real estate, despre unele probleme pe care ar trebui sa le prevada si de care ar trebui sa se protejeze. De fiecare daca am recomandat serviciul ImoExpert, al imobiliare.ro. A fost o campanie frumoasa, targetata, dinamica, dar care vine intr-un anumit context. (…)
Continuarea articolului aici.