Customer Experience Forum se pregateste de cea de-a 9-a editie, ce va avea loc pe 26 Februarie 2020, la Point Cultural Hub. In acest context am stat de vorba cu Madalina Vilau, Managing Director @ Marketing Insiders Group, organizatorul acestui eveniment.
interviu de Marian Costache
Cum s-a nascut Customer Experience Forum si ce arii acopera?
Customer Experience Forum a ajuns la a 9-a editie, anul acesta il vom organiza pe 26 Februarie, la Point Cultural Hub. Ideea organizarii lui a venit in urma cu mai multi ani, eu avand un background operational si observand clientul din zona aceea, intr-o multinationala. Ulterior, trecand in zona de consultanta, mi-am dat seama ca este foarte mare nevoie in piata sau era nevoie la momentul respectiv de o constientizare a importantei, pe care o are clientul intr-un business.
Stiu ca pare foarte simplu si ca ar trebui sa ne gandim ca clientul este centrul oricarui business de pe lumea aceasta, insa iesind din zona operationala ajungi sa-ti dai seama ca nu mai este atat de usor sa ne intoarcem realmente la client.
Am inceput cu o tematica axata pe tehnologie, pentru ca atunci erau la mare cautare softurile de tip CRM – Customer Relationship Management – si existau multe companii care aveau interes in zona aceasta. Apoi a venit criza, am reasezat putin formatul evenimentului, am inceput sa ne uitam la procese interne, la loializare si retentie. Dupa care am ajuns la o maturitate a evenimentului, in care avem absolut toate ariile exprimate, atat tehnologie cat si o zona operationala.
Ce cred eu ca este foarte important, in ultimii ani, este sa acoperim si zona de trenduri, sa stim ce urmeaza sa se-ntample, astfel incat sa putem integra in serviciile pe care urmeaza sa le livram clientilor toate noutatile de care putem tine cont.
Cui se adreseaza evenimentul?
Customer Experience Forum se adreseaza profesionistilor din departamentele de Customer Experience, alocate atat zonei de marketing cat si zonei operationale sau de vanzari.
In ultimii 10 ani s-a conturat o comunitate distincta de profesionisti, care se uita catre nevoile clientului. Anul acesta asteptam 100 de participanti si avem in acest moment 11 speaker-i, confirmati in agenda noastra. (…)
Continuarea articolului aici.