articol de Marian Costache
Incheiem cel mai bun an, de la lansarea acestei publicatii in 2008, in ceea ce priveste traficul, referindu-ne aici la numarul de accesari si de vizitatori unici. 2020 a fost pentru noi toti un an special, cu o incarcatura aparte, daca ar fi sa ne referim la contextul pandemic, cu consecinte majore asupra multor domenii de activitate. Aceste realitati se regasesc cumva transpuse si in acest top, cu toate ca atentia noastra nu a fost in mod special dedicata crizei sanitare, in mijlocul careia ne regasim inca.
Adunand materialele pentru acest top, ne-am dat seama inca o data ca linia editoriala de fond a WeInvent nu s-a limitat niciodata la constatarea unei realitati, ci a mers adesea mai departe, catre sugerarea unor solutii. Asa fac multe din articolele din acest top, ofera solutii si nu in ultimul rand speranta.
Va multumim ca ne cititi si ca sunteti alaturi de noi, in numar tot mai mare! Sa ne dea Dumnezeu un 2021 bun, pentru ca multe sectoare din Marcomm-ul romanesc au fost pur si simplu decimate. Nu credem ca totul poate fi doar intamplare, de aceea fiti mereu gata pentru #reinventyourself & #reinventyourbusiness. In acest context, avem si noi o noutate de anuntat. Lunar vom organiza WeInvent Community OnLine Meetings, cu invitati speciali, din domenii conexe Marketingului si Comunicarii, pentru a facilita aparitia de teme interesante si de idei noi, atat de necesare procesului de reinventare, prin care trece toata industria noastra. Ramaneti deci conectati la WeInvent Community. (…)
Articolul integral aici.