Comertul online pur si simplu a explodat, ca business, in ultimii ani in Romania. La fel ca pe munte, insa, daca nu esti antrenat si daca urci prea repede, ti se taie aerul. Asa si pentru business-urile online, urcarea asta prea rapida, in conditiile in care oameni, pentru tot ceea ce inseamna infrastructura de vanzare/livrare efectiva, nu prea sunt sau nu sunt suficient pregatiti, s-a soldat cu diverse disfunctionalitati. Iulian Matei, un antreprenor cu state vechi in publicitate, s-a trezit blocat cu Emag-ul intr-o poveste ce parea ca nu are iesire. Cum a iesit totusi din asta si ce exercitiu reusit de comunicare a rezultat, inclusiv pentru Emag, vedeti din povestea spusa chiar de Iulian.
interviu de Marian Costache

Stiu ca e complicat, ca antreprenor, sa treci prin sarbatori. Toata lumea te cauta, toata lumea te iubeste cel mai mult de Craciun si de Paste. Trecand peste toate astea si tu ai Craciun, iar de Craciunul asta aveai un plan.
Planul era sa avem casa aranjata. Terminata cu tot ce insemna parte de amenajari, dar tot nu reuseam sa ajungem la final, cu mobila si cu electrocasnicele. Ne mutasem de curand si incercam sa facem o mica reamenajare. Astfel am comandat de la Emag si Flanco niste produse pentru bucatarie, niste electrocasnice, o parte dintre ele au venit, un obiect nu a mai aparut, respectiv masina de spalat vase.
Am luat legatura telefonic cu cei de la Emag, de cateva ori, ca sa aflu care este statusul livrarii. Din pacate nu reuseam sa ajung la niciun rezultat. Nu puteau sa-mi spuna cand va fi livrata, spuneau doar ca a fost predata curierului si-atat. (…)
Continuarea articolului aici.