Acum ca am bifat atat Black Friday, ciolanul cu fasole, cat si parada militara, se cheama ca am intrat in linie dreapta pentru Craciun. Trecem cu vederea ca stilul romanesc a razbatut din toate cele mentionate. Spre exemplu, Black Friday a fost la noi cu doua saptamani mai devreme, defilarea militara a fost facuta cu soldati neinstruiti, iar porcul si fasolea nu mai cresc demult prin Romania. Ca la noi ba e mana, ba e pesta…
Pentru moment, insa, destul cu tristetile pentru ca pe WeInvent a fost o luna minunata. Haideti sa trecem in revista cele mai interesante titluri din Noiembrie.
#fiigunoi
De treci codrii de arama, de departe vezi albind… un cos de gunoi, mare cat o zi de post, asta ca sa citam din cei 2 mari scriitori in acelasi timp. Am facut o plimbare de sector, sa vedem ce se mai invarte prin zona, care mai e trendul, ce imbunatatiri mai aduc primareii, ce meme si dume au mai inventat, ce poezii le-au mai trecut prin cap. Un articol de Marian Costache.
GroupM Romania, liderul global de management al investițiilor în media si parte din WPP Group, a lansat INCA, o platforma dedicata managementului campaniilor cu influenceri, în premiera în Romania. Costin Cocioaba este INCA Romania Lead. Romania este a doua piata din CEE, dupa Polonia, in care WPP lanseaza INCA, o platforma de care poate beneficia orice client din piata si care va oferi suport tuturor agentiilor de media, creatie si PR din cadrul WPP Group.
#inca
Am vorbit cu Costin Cocioaba despre piata de influencer marketing din Romania, influenta pandemiei, precum si despre INCA si ce isi propune ea pe piata locala, clienti, tehnologie, inteligenta artificiala si multe alte aspecte interesante. Un interviu de Romanita Oprea
Oborul, oricat ar fi de cladire / spatiu / avanpost / piata aducand aminte de alte vremuri, ramane un centru important al vietii bucuresteanului. Radacinile de targuiala si de loc de intalnire le are bine infipte in istoria orasului de mai bine de un secol, dar cum a reusit sa se mentina si mai ales sa revina pe val e ceva ce merita trecut in cartile lui Ogilvy, cel putin. Un articol de Marian Costache
Electric Castle a făcut imposibilul: după un an de pauză, s-a reinventat și s-a adaptat în timp record, creând EC_Special, pentru a putea oferi comunității create în jurul brandului primul eveniment muzical mare de la începutul pandemiei. În ciuda perioadei dificile prin care trecem, Electric Castle rămâne un brand reper și anul acesta a primit chiar statutul de Superbrand, în urma unui proces complex de evaluare care a luat în considerare reputația, standardele înalte de calitate și percepția publicului.
#reinventyourbusiness
Ema Prisca, director de marketing al festivalului, un om de comunicare cu peste 20 de ani de experiență și un portofoliu de peste 60 de premii la festivaluri internaționale, s-a alăturat echipei chiar în acest an complicat, marcat de provocări, inspirată de valorile brandului și animată de un optimism incurabil. Un interviu de Andreea Retea (Andressa), din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness
Cu peste 17 ani de experienta in digital si business, obtinuti in agentii si companii importante din piata, precum Mercury360, Senior Interactive, Publicis, Kaleidoscope Proximity, eMAG, Adrian Hincu este din septembrie 2021 Regional Business Director la MRM Romania.
Iubitor al strategiei de brand, cresterea si dezvoltarea unui brand, interesat mereu de „cum” si „de ce”, am vorbit cu Adrian despre decizia de a se alatura MRM si ce implica acest pas in cariera sa, precum si despre industria de publicitate si cum a evoluat ea in timp, digital si strategie. Un interviu de Romanita Oprea
#webinar
Lucrezi in Marketing si Comunicare, intr-o agentie de Publicitate, intr-un departament de Marketing sau esti pur si simplu pasionat/pasionata de Neurostiinte? Atunci Webinarul “Valoarea = constructia creierului care da sens vietii” a fost exact pentru tine!
Acest eveniment, pe care l-am organizat in format hibrid in data de 25 Noiembrie, de la ora 18:00, l-a avut ca invitat special pe Dr. Dragos Cirneci, Psiholog Specialist in Neurostiinte. Moderator a fost colega noastra Andreea Timofte. Evenimentul a fost realizat cu sprijinul MGID Romania, sponsor principal. Parteneri media: IQads, rappel des titres, The Alternative School For Creative Thinking. Partener live production & streaming: Blitz LIVE. In pregatirea Webinarului din 25 Noiembrie, i-am adresat d-lui Dragos Cirneci cateva intrebari, pentru lua putin contact cu “flavor-ul” evenimentului. Un interviu de Marian Costache (…)
Articolul integral aici.