Persoanele care au tranzitat statia de metrou Mihai Bravu, in perioada 4 aprilie – 4 mai, au avut parte de o surpriza: un miros intens de paine proaspat scoasa din cuptor i-a intampinat pe calatori la trecerea prin portile de acces ale metroului. „Brutarul” din spatele acestui concept este agentia de media Initiative, care a pregatit o poarta inmiresmata pentru promovarea brutariei Lidl.
Poarta a fost amplasata chiar la punctele de acces de la metrou si semnalizata suplimentar cu un autocolant pentru podea, ambele avand branding Lidl.
Mai mult, un sistem special pe baza de senzori care declansa un miros de paine calda la fiecare trecere prin poarta i-a ispitit pe calatori sa calce pragul magazinului Lidl din zona Mihai Bravu.
Prin acest proiect, Initiative a oferit o alternativa unica de engagement cu publicul vizat de Lidl si a creat un moment memorabil pentru persoanele care merg zi de zi cu metroul. (…)
Continuarea articolului aici