Marian Costache (Fondator, Motion Vision Communication) a vorbit in cadrul celui de-al treilea panel al Conferintelor FIBRA despre cum se poate vinde o poveste fara a folosi cuvinte. „Ca oameni de marketing, ne place sa credem ca vindem povesti pentru consumator. El ar urma sa cumpare produsul cumparand, de fapt, povestea. Apoi, se spune ca o poza buna face mai mult de 1.000 de cuvinte, iar in publicitate se vede acest lucru cu prisosinta. O fotografie buna vinde orice: de la un sampon, pana la un televizor“, si-a inceput Marian Costache prezentarea.
El a continuat sustinand ideea povestilor spuse fara cuvinte printr-o scurta istorie a limbajului. Astfel, cuvintele vorbite au aparut in urma cu 40.000 de ani, cuvintele scrise in urma cu 10.000 de ani, dar creierul primar este de 45.000 de ori mai vechi decat cuvintele scrise.
Pentru a declansa o poveste folosind senzatiile consumatorului, secretul este sa atingi amintirile cele mai vechi ale oamenilor, de la arome olfactive pana la o senzatie tactila. (…)
continuarea articolului aici