Motion Vision Communication
Stiri despre Inovatia in Comunicare
Marketingul experiential reprezinta o tehnica de marketing, bazata pe crearea de experiente ce implica brandurile si consumatorii. Campaniile experientiale pot implica sampling-uri, experiente immersive, “cascadorii”, evenimente, etc., si asta atat pentru a aduce brandurile la viata, cat mai ales pentru o interactiune directa cu publicul vizat.
Consumatorii au o atitudine tot mai cinica despre branduri, mai mult decat au avut-o vreodata. Brandurile se lupta serios sa ramana relevante, utilizand canalele traditionale. Este cazul insa de o regandire a lucrurilor. Mai jos gasiti o selectie de stiri din domeniul Marketingului Experiential, care ne-au atras atentia. Lumea se schimba si asta facem si noi. Daca v-am surprins, nu ezitati sa ne scrieti pe adresa contact@mvcom.ro si sa ne cereti o opinie sau chiar o oferta.

Campania imobiliare.ro, o demonstratie de constructie de brand

Sabon, parfumul culorilor

Mai ții minte când EA avea mai mult timp pentru VOI? Semnat certSIGN

Andreea Timofte: “The perfect mix, from our point of view, will contain an experiential/offline approach, with a digital/social media component”

Iulian, Emag si povestea virala cu masina de spalat,

Best Digital MIXX, Best Interactive Experience si Most Experimental and Innovative Campaign pentru Kinecto Isobar la IAB MIXX Awards 2018

Conferinta IAA – Creativity 4 Better. Creativitatea care ne uneste.
