Motion Vision Communication
Stiri despre Inovatia in Comunicare
Marketingul experiential reprezinta o tehnica de marketing, bazata pe crearea de experiente ce implica brandurile si consumatorii. Campaniile experientiale pot implica sampling-uri, experiente immersive, “cascadorii”, evenimente, etc., si asta atat pentru a aduce brandurile la viata, cat mai ales pentru o interactiune directa cu publicul vizat.
Consumatorii au o atitudine tot mai cinica despre branduri, mai mult decat au avut-o vreodata. Brandurile se lupta serios sa ramana relevante, utilizand canalele traditionale. Este cazul insa de o regandire a lucrurilor. Mai jos gasiti o selectie de stiri din domeniul Marketingului Experiential, care ne-au atras atentia. Lumea se schimba si asta facem si noi. Daca v-am surprins, nu ezitati sa ne scrieti pe adresa contact@mvcom.ro si sa ne cereti o opinie sau chiar o oferta.

Best Digital MIXX, Best Interactive Experience si Most Experimental and Innovative Campaign pentru Kinecto Isobar la IAB MIXX Awards 2018

Conferinta IAA – Creativity 4 Better. Creativitatea care ne uneste.

UNCUT. Intre adevăr si provocare.

Andreea Timofte si al doilea an al campaniei “N-avem Sange!”

Nielsen, Aurul si Taranii

24.000 de mesaje pe zi,

O noua campanie parfumata de la Coccolino

