Cele mai noi stiri

 

O noua campanie parfumata de la Coccolino

Coccolino a decis sa se joace din nou cu notele parfumate, in aceasta vara. Fiind vorba despre un produs care se diferentiaza in categoria balsam de rufe ca fiind un brand jucaus, a reusit mereu sa faca activari atractive pentru consumatori. Totusi, nu este prima ocazie in care brandul se joaca cu notele parfumate in campanii. Esente de parfum, in

Initiative a adus brutaria Lidl la metrou

Persoanele care au tranzitat statia de metrou Mihai Bravu, in perioada 4 aprilie – 4 mai, au avut parte de o surpriza: un miros intens de paine proaspat scoasa din cuptor i-a intampinat pe calatori la trecerea prin portile de acces ale metroului. „Brutarul” din spatele acestui concept este agentia de media Initiative, care a pregatit o poarta inmiresmata pentru

[Conferintele FIBRA] Marian Costache: Stimularea multisenzoriala in comunicare inca este un element aspirational

Marian Costache (Fondator, Motion Vision Communication) a vorbit in cadrul celui de-al treilea panel al Conferintelor FIBRA despre cum se poate vinde o poveste fara a folosi cuvinte. „Ca oameni de marketing, ne place sa credem ca vindem povesti pentru consumator. El ar urma sa cumpare produsul cumparand, de fapt, povestea. Apoi, se spune ca o poza buna face mai mult

Marian Costache: Viata-i ca o carte, iar experientele memorabile lasa in mintea noastra acele semne de carte pe care nu le poate muta sau sterge nimeni

Prea mult si prea de demult Creatia Publicitara a fost reprezentata numai in spectrul audio-video, iar daca publicitatea este pentru oameni, atunci sa stiti de la mine ca mainile, gurile si nasurile lor abia asteapta sa intre in povestea asta. Ritualurile si emotiile nu-s nici ele de ignorat. Despre asta, creativii din industrie s-au mai prins; dar cum ar fi sa

Caravana Savex aduce parfum pe strazi si un bubbleSHOW gigantic

V-ati pus vreodata problema pentru ce anume sunt alesi detergentii din categoria mainstream? Daca nu, va spunem noi, mai exact va spune el, Savex: pentru parfum si putere de spalare. “Pentru ca din focus grupuri a rezultat importanta acestor doua atribute, la finalul acestei primaveri am plecat intr-o caravana nationala ca sa le comunicam de aproape consumatorilor nostri”, a declarat

Branding holist si comunicare multisenzoriala la 20 de ani de MVcom

MVcom au implinit in luna decembrie a anului trecut 20 de ani de existenta multisenzorialo-neconventionala, ani in care si-au propus sa ofere brandurilor modalitati alternative de a comunica cu publicul. Pai cum, nu-i asa ca audio si vizualul sunt mult prea mainstream? Vorbesc in evidente acum. Nici nu sunt mainstream, aproape ca-i un singur fir curgator, un stream si atat. De ce sa nu se bucure