Motion Vision Communication

Stiri despre Inovatia in Comunicare

Marketingul experiential reprezinta o tehnica de marketing, bazata pe crearea de experiente ce implica brandurile si consumatorii. Campaniile experientiale pot implica sampling-uri, experiente immersive, “cascadorii”, evenimente, etc., si asta atat pentru a aduce brandurile la viata, cat mai ales pentru o interactiune directa cu publicul vizat.

Consumatorii au o atitudine tot mai cinica despre branduri, mai mult decat au avut-o vreodata. Brandurile se lupta serios sa ramana relevante, utilizand canalele traditionale. Este cazul insa de o regandire a lucrurilor. Mai jos gasiti o selectie de stiri din domeniul Marketingului Experiential, care ne-au atras atentia. Lumea se schimba si asta facem si noi. Daca v-am surprins, nu ezitati sa ne scrieti pe adresa contact@mvcom.ro si sa ne cereti o opinie sau chiar o oferta.

Dio Boaca (Phoenix Media): “Noi, in industria asta, suntem ca Stevie Wonder, am luat-o pe incercate, pe pipaite. Unele au mers, altele n-au mers, dar toate au fost consumatoare de timp, munca si mai ales bani”

Traversam niste vremuri speciale, chiar tulburi pe anumite paliere ale vietii noastre. Oriunde ne intoarcem, insa, ne dam seama ce atuu deosebit il reprezinta agilitatea, atat in business, cat mai ales in tehnologia informatiei. Astazi, spre exemplu, nu poti concepe o campanie publicitara fara sa incluzi in mixul de media Outdoor-ul Digital, devenit intre timp un mediu de comunicare ultra

Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte): “VALOAREA este ceea ce ne ghideaza pe noi spre a castiga, a obtine sau ne scapa cu succes de ceva neplacut.”

Partea I a Webinarului cu titlul “Valoarea = constructia creierului care da sens vietii” Joi 25.11.2021 am organizat o noua editie a WeInvent Community Meetings, cu sprijinul MGID Romania, sponsor principal. Parteneri media: IQads, rappel des titres, The Alternative School For Creative Thinking. Partener live production & streaming: Blitz LIVE. Evenimentul l-a avut ca invitat pe Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte), a fost transmis

Top 10 articole WeInvent, in 2021

articol de Marian Costache De cativa ani realizam acest top, pe care-l publicam in general in ultima zi a anului. Anul acesta avem de mentionat aici doua chestiuni speciale. Prima dintre ele este ca articolul de pe Locul 5 a fost publicat abia in 15 Decembrie si totusi a prins topul intr-o pozitie onoranta. Daca l-ati ratat, inclusiv in recapitularea

George Floricel (MMS Communications): “Se face pasul de la “aleg panoul asta, ca-mi place mie”, catre “aleg panourile astea, pentru ca in configuratia asta optimizata livreaza cele mai bune performante, in cel mai mic cost.” Asta e marele pas pe care-l face SAO”

Toata lumea stie ca Outdoor-ul livreaza. Ceea ce a fost intotdeauna delicat a fost de cuantificat cumva audienta acestui canal. Iata, insa, ca de cativa ani incoace a fost constientizata mult mai pregnant lipsa cifrelor din Outdoor, pe fondul redistribuirii bugetelor catre mediile cuantificabile, in special catre Digital. Astfel, astazi avem SAO (Studiul de Audienta Outdoor), un tool ce reglementeaza

Cele mai interesante titluri din Noiembrie, pe WeInvent.ro

Acum ca am bifat atat Black Friday, ciolanul cu fasole, cat si parada militara, se cheama ca am intrat in linie dreapta pentru Craciun. Trecem cu vederea ca stilul romanesc a razbatut din toate cele mentionate. Spre exemplu, Black Friday a fost la noi cu doua saptamani mai devreme, defilarea militara a fost facuta cu soldati neinstruiti, iar porcul si

Topul celor mai citite articole WeInvent, in 2020

articol de Marian Costache Incheiem cel mai bun an, de la lansarea acestei publicatii in 2008, in ceea ce priveste traficul, referindu-ne aici la numarul de accesari si de vizitatori unici. 2020 a fost pentru noi toti un an special, cu o incarcatura aparte, daca ar fi sa ne referim la contextul pandemic, cu consecinte majore asupra multor domenii de activitate.

Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte): “Jobul creierului, neavand un prezent efectiv, este ca trebuie sa ghiceasca permanent viitorul.”

V-ati pus vreodata problema ce se-ntampla in creierul nostru, atunci cand suntem pe strada? Intelegeti de ce uneori simtim ca traim un adevarat “takeover”, iar mintea noastra este “furata” pur si simplu de niste stimuli, care reseteaza orice gand si gest, avem si respectiv facem? Intr-un prezent, bombardat de tot felul de medii de comunicare, aceasta intelegere ar trebui sa

Senzorul de mancare stricata si gunoi

articol de Marian Costache Cum ar fi ca fiecare ladita din standul cu fructe si legume sa aiba un indicator de prospetime?! Cum vi s-ar parea sa aveti asa ceva in propriul frigider sau in bucatarie?! Este posibil ca un nou senzor sa poata preveni risipa de mancare, sustin cercetatorii de la MIT. S-a constatat ca monitorizarea unui anumit hormon din plante poate