Cele mai noi stiri

 

Andreea Timofte (MVcom) si al doilea an al campaniei “N-avem Sange!”

Cand vrei sa generezi si sa mentii un comportament, vorbim de un proces de durata. Luam lucrurile pas cu pas, an cu an Sunt oameni care nu au habar ca in orasul lor exista centre in care pot dona sange. Nu e de mirare ca mai putin de 2% dintre romani doneaza sange, cand media europeana se situeaza la 4%. Dar

Nielsen, Aurul si Taranii

Nu zambiti, ca nici taranii nu mai sunt ce-au fost. Se pare ca niste branduri au inceput sa vada aurul la tara sau mai exact la tarani, adica exact acolo unde nu erau dispuse sa se uite pana acum. Saptamana trecuta mi-a atras atentia un material publicat de magazinul Progresiv (sursa aici), cu rezultatele studiului Rural Romania desfasurat de Nielsen.

24.000 de mesaje pe zi,

Zilele trecute ne-a atras atentia un articol din The Sunday Times, despre o artista in ale mirosurilor, care vrea sa ne trezim cu totii si sa mirosim lumea. Sissel Tolaas, o mai veche cunostinta de-a noastra, este nascuta in Norvegia, vorbeste opt limbi straine si are patru diplome universitare. A fost prezentata pana acum in multiple feluri, de la antropolog

Meniul zilei: VR cu apa chioara si putin curent. Serviti va rog!

Realitatea Virtuala este o desfatare pentru simturi. De curand, Benjy Li, un cercetator de la Human Interaction Lab de la Stanford, sustine ca feedback-ul haptic (ce tine de diferentele de temperatura) va fi introdus curand ca aplicatie suplimentara in ceea ce ne-am obisnuit sa numim realitate virtuala dar ca urmatoarea evolutie radicala in VR va veni pe partea de miros.

O noua campanie parfumata de la Coccolino

Coccolino a decis sa se joace din nou cu notele parfumate, in aceasta vara. Fiind vorba despre un produs care se diferentiaza in categoria balsam de rufe ca fiind un brand jucaus, a reusit mereu sa faca activari atractive pentru consumatori. Totusi, nu este prima ocazie in care brandul se joaca cu notele parfumate in campanii. Esente de parfum, in

Initiative a adus brutaria Lidl la metrou

Persoanele care au tranzitat statia de metrou Mihai Bravu, in perioada 4 aprilie – 4 mai, au avut parte de o surpriza: un miros intens de paine proaspat scoasa din cuptor i-a intampinat pe calatori la trecerea prin portile de acces ale metroului. „Brutarul” din spatele acestui concept este agentia de media Initiative, care a pregatit o poarta inmiresmata pentru

[Conferintele FIBRA] Marian Costache (MVcom): Stimularea multisenzoriala in comunicare inca este un element aspirational

Marian Costache (Fondator, Motion Vision Communication) a vorbit in cadrul celui de-al treilea panel al Conferintelor FIBRA despre cum se poate vinde o poveste fara a folosi cuvinte. „Ca oameni de marketing, ne place sa credem ca vindem povesti pentru consumator. El ar urma sa cumpare produsul cumparand, de fapt, povestea. Apoi, se spune ca o poza buna face mai mult

Marian Costache, MVcom: Viata-i ca o carte, iar experientele memorabile lasa in mintea noastra acele semne de carte pe care nu le poate muta sau sterge nimeni

Prea mult si prea de demult Creatia Publicitara a fost reprezentata numai in spectrul audio-video, iar daca publicitatea este pentru oameni, atunci sa stiti de la mine ca mainile, gurile si nasurile lor abia asteapta sa intre in povestea asta. Ritualurile si emotiile nu-s nici ele de ignorat. Despre asta, creativii din industrie s-au mai prins; dar cum ar fi sa