Motion Vision Communication

Stiri despre Marketing Experiential

Marketingul experiential reprezinta o tehnica de marketing, bazata pe crearea de experiente ce implica brandurile si consumatorii. Campaniile experientiale pot implica sampling-uri, experiente immersive, “cascadorii”, evenimente, etc., si asta atat pentru a aduce brandurile la viata, cat mai ales pentru o interactiune directa cu publicul vizat.

Consumatorii au o atitudine tot mai cinica despre branduri, mai mult decat au avut-o vreodata. Brandurile se lupta serios sa ramana relevante, utilizand canalele traditionale. Este cazul insa de o regandire a lucrurilor. Mai jos gasiti o selectie de stiri din domeniul Marketingului Experiential, care ne-au atras atentia. Lumea se schimba si asta facem si noi. Daca v-am surprins, nu ezitati sa ne scrieti pe adresa contact@mvcom.ro si sa ne cereti o opinie sau chiar o oferta.

Why Your Customer’s Feelings Matter To Your Bottom Line

By Zoe Dowling, Ph.D., SVP Research Emotions are a core part of what makes us human, yet many people don’t talk about them, much less acknowledge their role in the decision-making process. Advancements in psychology and neuroscience have greatly enhanced awareness of the central role that emotions play to decision-making. The latest findings in behavioral economics understand that people don’t

Experiential Marketing Is The Future Of Customer Engagement

All long-lasting companies are alike. By that, I mean that they base their core values on experiential marketing. The one thing that determines the success of a company is the fact that it delivers an exceptional experience to its customers. Think about it. When was the last time you stepped into your favorite fast food joint, knowing precisely what you’re

Campania imobiliare.ro, o demonstratie de constructie de brand

Toata lumea face pozitionari si repozitionari peste noapte, campanii care adesea par sa nu aiba legatura unele cu altele. Din acest motiv atunci cand vezi altceva te opresti cu placere asupra subiectului, ca sa afli detaliile povestii. Am stat de vorba zilele trecute cu Razvan Matasel, Managing Partner Arsenoaiei & Matasel, despre campaniile pentru imobiliare.ro, tot demersul lor pentru acest

Sabon, parfumul culorilor

In aceasta primavara Sabon a dorit sa vina mai aproape de un public ales, aducand totodata cat se poate de concret note din parfumurile sale deosebite. Cu ajutorul agentiei Pandorra Story Style, Sabon a dorit sa-si prezinte produsele din perspectiva invitatiei de exprimare individuala, prin orice forma de arta. Astfel, a apelat specialisti, anume la artisti. Alaturi de Mirela Trăistaru,

Mai ții minte când EA avea mai mult timp pentru VOI? Semnat certSIGN

În luna Martie, o lună în care de obicei doamnele se simt în mod deosebit în centrul atenției, certSIGN vine cu o propunere de cadouri speciale. Domnii sunt invitati să ofere prietenelor, iubitelor, soțiilor, kitul de semnătura electronică, iar asta în primul rând pentru a putea avea mai mult timp în cuplu. Într-o eră a digitalizării continue, în care timpul

Andreea Timofte: “The perfect mix, from our point of view, will contain an experiential/offline approach, with a digital/social media component”

As a niche advertising agency that approaches the market in an innovative, unique and avant-garde manner, Motion Vision Communication covers Romania at a national level offering services of unconventional and multi-sensorial advertising that complete the pallet of the classic media advertising agencies.  BR talked with Andreea Timofte, General Manager, about the challenges of this niche, what offered 2018 and what

Iulian, Emag si povestea virala cu masina de spalat,

Comertul online pur si simplu a explodat, ca business, in ultimii ani in Romania. La fel ca pe munte, insa, daca nu esti antrenat si daca urci prea repede, ti se taie aerul. Asa si pentru business-urile online, urcarea asta prea rapida, in conditiile in care oameni, pentru tot ceea ce inseamna infrastructura de vanzare/livrare efectiva, nu prea sunt sau

Best Digital MIXX, Best Interactive Experience si Most Experimental and Innovative Campaign pentru Kinecto Isobar la IAB MIXX Awards 2018

comunicat Agentia de digital Kinecto Isobar a reusit sa cucereasca trei dintre cele mai importante premii ale serii, in cadrul galei IAB MIXX Awards 2018. Astfel, agentia s-a impus cu campania uncut.ro, realizata pentru Greenpeace Romania, cucerind titlurile de “Most Experimental and Innovative Campaign” si “Best Digital MIXX”. In cadrul IAB MIXX Awards 2018 s-au inscris 28 de agentii (atat