Motion Vision Communication

Proiecte Editoriale

In masura in care o companie opereaza nise de comunicare va simti mereu nevoia unui tool de informare colectiva, care sa sublinieze aparitia de trenduri globale sau regionale. Un astfel de tool va ajuta in mod direct la crearea si apoi la consolidarea pietei, in care se lanseaza respectivele nise de comunicare.

Asa a aparut in 2008 WeInvent, prima platforma romaneasca multiautor, cu articole despre Inovatia in Comunicare. Acesta este locul in care profesionistii, pasionati de diverse teme din Marcom, prezinta opiniile lor sau povestesc despre campanii si/sau declinari care i-au atins si din care avem cu totii de invatat, cand vine vorba despre Inovatie in Comunicare, fie aceasta legata de continut, suport/vehicul media sau experienta. Abonati-va pentru a fi imediat la curent cu ceea ce publicam aici!

Un alt tool interesant, aflat in portofoliul nostru, este rappel des titres, o monitorizare de informatie din sursa deschisa din spatiul online, vis-à-vis de domeniul retailului si al produselor de larg consum, respectiv FMCG. Este singura monitorizare de retail si FMCG unde selectia informatiilor este realizata personal de catre news curator, si este trimisa de trei ori pe saptamana sub forma unui email, ceea ce permite accesul la informatie de calitate, direct din body text, printr un singur click. Un extras din cel mai recent studiu de audienta, realizat in Decembrie 2019 pentru rappel des titres, il aveti aici.

rappel des titres

rappel des titres

rappel-ul la apel interviu de Marian CostacheNu stiu daca v-ati intrebat vreodata cine este in spatele “rappel des titres”, produsul
WeInvent

WeInvent

WeInvent este prima platforma romaneasca multiautor, cu articole despre Inovatie in Comunicare, in marea lor majoritate. Pentru a primi articolele