despre
Campaniile Noastre
S-a relevat faptul ca atunci cand ne referim la o campanie OOH consumatorii ar fi incurajaţi să folosească sau să cumpere produsul dacă mesajul ar fi însoţit de lumini (în proporţie de 80%), muzică sau mesaje audio (79%), o experienţă tactilă (79%) sau de una olfactivă (74%).
În acelaşi timp, unele experienţe MULTIsenzoriale par să aibă mai mult efect asupra bărbaţilor decât asupra femeilor: luminile influenţează într-o proporţie mai mare bărbaţii (84%) decât femeile (78%) să folosească sau să cumpere produsul; similar se întâmplă şi în cazul adăugării unei experienţe tactile (84% – 76%). – extras din Studiul Experientelor MULTIsenzoriale, by Starcom & MVcom, Ianuarie 2015
Mestesugar MULTIsenzorial
American poet, memoirist, and civil rights activist 1928 - 2014
Re-povestitor MULTIsenzorial