Motion Vision Communication

Campaniile Noastre

S-a relevat faptul ca atunci cand ne referim la o campanie OOH consumatorii ar fi incurajaţi să folosească sau să cumpere produsul dacă mesajul ar fi însoţit de lumini (în proporţie de 80%), muzică sau mesaje audio (79%), o experienţă tactilă (79%) sau de una olfactivă (74%).

În acelaşi timp, unele experienţe MULTIsenzoriale par să aibă mai mult efect asupra bărbaţilor decât asupra femeilor: luminile influenţează într-o proporţie mai mare bărbaţii (84%) decât femeile (78%) să folosească sau să cumpere produsul; similar se întâmplă şi în cazul adăugării unei experienţe tactile (84% – 76%).

Brand Experience

Brand Experience

Pentru ca brandingul sa supravietuiasca intr-o lume supraaglomerata de prea multa comunicare, ce se adreseaza in primul rand vazului si
OOH mobil

OOH mobil

OOH-ul mobil MVcom este prezent in oferta de servicii in trei variante: MAXI – autotractat si cu o suprafata de
Trial

Trial

Cat de des acceptati sa-ncercati un produs sau serviciu dar fara sa-l mai utilizati vreodata dupa aceea? In cate situatii
Brand Awareness

Brand Awareness

Companiile isi doresc ca brandurile lor sa se bucure de un grad de cunoastere cat mai ridicat, in randul consumatorilor
Productii Speciale

Productii Speciale

Suntem inclinati sa credem ca putem atinge lucrurile din universul personal doar cu degetele sau palmele. Nu suntem pe deplin
Road SHOW

Road SHOW

MVcom-SHOW este solutia completa de organizare de spectacole in spatii neconventionale. Fie ca vorbim de strada, de parcari de hyper/super
In-Store / Out-Of-Store

In-Store / Out-Of-Store

Fie ca discutam de campanii la raft, in galerii comerciale, la metrou, in lifturi, in autobuze, in statii sau in
Cross Media

Cross Media

Traim intr-o lume care nu mai poate fi conceputa fara Internet. Ne verificam smartphone-ul de 150 de ori pe zi,