www.weinvent.ro  

primul blog romanesc despre inovatie in comunicare. powered by mvcom

Pizza Hut a pus inovatia pe masa

Pentru cei care apreciaza scrollat-ul pe smartphone la masa, stirea asta s-ar putea sa pice greu. Pentu restul insa, care prefera conversatia cand mananca, s-ar putea sa se potriveasca la fix. Pizza Hut si

Senzorialitate si proiectie holografica de la Dove Men

Un interviu despre cea mai recenta activare 3D Dreamoc & turboSCENT, by Dove Men, cu Oana Sbarlea Personal Care Brand Building Manager, Paul Petrescu Deodorants Brand Building Assistant si Raluca Ghilea, Head of Innovation

Neurostiinta Consumatorului aplicata in publicitate

Joia trecuta a avut loc la IAA un eveniment interesant organizat de Open-I. Workshop-ul a fost condus de Adina Nica – Consultant Senior in Cercetare de Piata si Dragos Cirneci – Specialist in Neurostiinte,

As fi vrut un Samsonite

Ne plac lucrurile gratuite. Orice mocaciune e bine-venita daca te baga in rand cu lumea sau te ajuta sa-ti faci o treaba din mers. Iar uneori brandurie profita de instinctul asta al nostru si

Brave Cut, campanie curajoasa de la McCann

Brave Cut este o tunsoare asimetrica pentru femei, promovata de stilistul Sorin Stratulat pentru a strange par, ce ulterior este donat confectionarii de peruci pentru femeile bolnave de cancer. Am citit stirea pe AdWeek

2 agentii romanesti premiate la Golden Hammer

S-au anuntat castigatorii festivalului international de publicitate Golden Hammer, desfasurat in Letonia. Potrivit unui comunicat de presa, Romania a luat 3 premii in total, prin agentiile Geometry Global si Jazz Communications. Geometry Global a

Nivea si toboganul cu lotiune de plaja

Avem una de sezon. Chiar daca e o campanie de brand, latura sociala e destul de prezenta si aici, prin felul in care e ambalata. Stim cu totii ca statul la soare la anumite

Se apropie festivalul Golden Hammer

Editia cu numarul 17 a festivalului international de publicitate Golden Hammer va avea loc pe 3 iunie in Jurmala, Letonia si va include, pe langa premii si prezentari ale celor mai mari din industria

Eu sunt regele berii, ma-ntalnesti la metrou

Fix cand ne plangeam ca nu prea se mai intampla mare lucru in Bucuresti pe zona de proiecte speciale / publicitate neconventionala / outdoor ciudat, a aparut ceva sa ne arate contrariul. Fix pe

Cand targetul e Homo Sapiens cel barfitor

Un interviu cu Adina Nica – Consultant Senior in Cercetare de Piata si cu Dragos Carneci – Specialist in Neurostiinte, Consultant Senior Open-I despre Workshop-ul de pe 9 Iunie de la IAA – Neurostiinta

Cand ironia salveaza vieti

SMS-urile si scrisul de mesaje pe Facebook la volan sunt printre cele mai periculoase inventii din ultimii10 ani. Aproape de inconstienta, lumea tasteaza intr-o veselie, la semafor, in depasire sau cand ruleaza fin prin

Parodontaxu’ lui Captain America

Scuipati sange? Nu? Pai cum asa?! Aveam senzatia ca e tot mai trendy. Aaa, si sa va spun un secret, am auzit ca si Captain America scuipa. Cum ce?! Sange! Zilele trecute, la pas

PETA si geanta cu organe

PETA incearca din rasputeri sa convinga bogatii lumii ca nu e bine sa cumpere haine si accesorii din piele de animal, oricat de bine ar da ele in garderoba. Si pentru asta sunt dispusi

FIBRA n-am decat in nas…putina

Trecu’ FIBRA peste noi si pana sa ne dam bine seama si sa ne facem mai mult timp sa dam prin salile din Caro, iata ca e deja istorie. Apropo de sali si de

Cine angajeaza un copywriter nud?

Era o vreme cand tinerii ar fi facut orice pentru un job in publicitate. Si nu se intampla demult. Dar, de la o vreme incoace, mai o criza, mai un internet, mai un job