www.weinvent.ro  

primul blog romanesc despre inovatie in comunicare. powered by mvcom

Antreprenor vs. Antrenor, de Nutritie, la Start

interviu cu Nutritionistul Serban Damian in preziua Semimaratonului International Bucuresti 2017 Am discutat cu Serban Damian in Sambata dinaintea Semimaratonului, intre electrocardiogramele si spirometriile pe care le facea gratuit la standul Ro Club Maraton,

Maggi si gratarul din statie,

Cautam zilele trecute sa documentam o prezentare si am dat peste o chestie haioasa, facuta de JC Decaux pentru Maggi, intr-o statie din Budapesta. E simpla si misto, asa ca o punem aici in

Dove, mai cu burta, mai cu gat

Ati vazut noul “packaging prank” de la Dove? Merita. Ei ii spun editie limitata si pare ca si-au dat productia un pic peste cap, ca sa le iasa asta. De fapt si spotul e

AHA s-a spart in Unirii

Ati vazut campania aplicatiei AHA? Probabil ca n-ati ratat-o ca n-aveati cum. E printre cele mai consistente din Bucuresti si pentru ca e in asta o smecherie pe care n-o inteleg, zic sa-ncercam sa

Din inima fundului Bucurestiului pentru un logo

despre logo-ul Bucurestiului intr-o discutie cu designer-ul Alex Icodin O tema neasteptata pare sa fi infierbantat din nou spiritele publicitare de vreo zi doua. Minunatul, premiatul si-apoi detronatul si hulitul Logo al Bucurestiului a

Ultima strigare pentru Ciocanul de Aur

Intr-un comunicat remis WeInvent de catre organizatorii festivalului de publicitate Golden Hammer se precizeaza ca deadline-ul pentru inscrieri a fost extins pana Vineri 5 Mai la miezul noptii, aceasta fiind o a doua si

Dove si schimbarea la fata

articol de Andreea Timofte Atunci cand stii ca munca ta influenteaza si convinge, chiar daca asta nu-ti iese de fiecare data, responsabilitatea e enorma. Prin urmare, ce fain ar fi ca in advertising treaba

Pleci sau ramai pentru un Heineken?

Chiar atat de transant se pune problema in ultimul spot Heineken, lansat pe 21 Aprilie. La finalul lui nu stii exact ce-ai vazut: o lectie de viata, o sedinta de coaching, un experiment social

Campania cu scrasnet de roti

“Pazea! / Pazea ca trece-n goana, / Alearga, / Vajie ca vintul, / Si daca n-ai urechi normale te face una cu pamantul! / El vine drept din arsenalul Progresului uman / Modern, /

Hristos a-nviat! Noi?!

Priveam trist, zilele trecute, filmarea aceasta gasita in newsfeed-ul de Facebook al unuia dintre prietenii mei. Mi-am spus din nou atunci ceva ce continui sa repet intre apropiati, de fiecare data cand am ocazia.

Vorba dulce Nutella ti-aduce

Intr-o activare recenta Nutella, pusa-n opera cu ajutorul JC Decaux Olanda, trecatorii sunt abordati cu diferite complimente pentru a intra in dialog cu un citylight, aflat pe o artera pietonala circulata din Amsterdam. Cei

Snickers, nu mai esti tu…

Intr-o campanie recenta ciocolatica Snickers isi incordeaza muschii intr-un mare fel. Spun asta pentru ca toate ca toate, poti sa faci pe TV sau in alte medii de comunicare cate-n Luna si in stele

Produsul Anului 2017. Ziua Juriului.

Specialisti din marketing, media si comunicare s-au intalnit Joi 30 Martie 2017 in Comitetul Etic pentru validarea categoriilor si produselor inscrise in editia din acest an a competitiei Produsul Anului. Produsul Anului este un

Phoenix Media la un an de SETI. Primul.

Marian Costache intr-un interviu cu Dio Boaca, Managing Partner, fondator Phoenix Media. O discutie pe marginea platformei SETI, lansata in urma cu un an. Zilele astea se-mplineste un an de cand Phoenix Media a

Bergenbier VR experiences

Sambata ce-a trecut am avut ocazia sa fiu prezent la o premiera. La invitatia Virtual Reality Studio si 2active PR am vizionat in timp real, prin intermediul unui sistem de Live VR, conferintele de

Simplu si mirositor

Cand ati mirosit ultima data citylight-ul dintr-o statie de autobuz? Ei bine, daca n-ati mai facut-o de mult va inteleg. Unele dintre cele din Bucuresti arata si miros #cumva. Sigur ca asta nu e

Hai cu renovarea, ca-ti pierzi visele

Frumos de tot ultimul spot Leroy Merlin. Doldora de metafore si proiectii dar delicat si filmat inspirat. DIY este o categorie in care diferentierea nu are cum sa se mai faca pe considerente tehnice

#UberESCAPES in lupta cu rutina

 Relativ recent, “cineva, persoana importanta nu spui cine” zicea despre Millennials ca-s o generatie care s-a nascut obosita. Sincer, nu-s de acord cu asta avand in vedere mobilizarea lor de luna trecuta din Piata